پیام تسلیت صالحی به مناسبت درگذشت آیت الله باریک بین

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت درگذشت آیت الله باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین و نماینده پیشین مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام تسلیت علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت آیت الله باریک بین در ادامه می آید:

"اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون"

با نهایت تألم، تأسّف و تأثّر اطلاع یافتم که عالم وارسته، حضـرت آیت اللـه هـادی باریـک بیـن، نمایندۀ سابق ولی فقیه در استان قزوین و نمایندۀ پیشین مرم شریف آن خطّه در مجلس خبرگان رهبری، پس از عمری مجاهدت در مسیر ترویج معارف دینی و خدمت خالصانه به نظام اسلامی، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافته است.
بدون تردید، زحمات بی دریغ و خدمات ارزندۀ آن فقیه مجاهد، طی سالیان متمادی در دیوان عدل الهـی ثبت و ضبط شده و بر حَسنات کارنامۀ پُربار آن فقید سعید خواهد افزود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظّم رهبری(مدّظله العالی)، علمای اعلام و چهره های فکری و فرهنگی استان و عموم مردم قدرشناس و ولایتمدار استان قزوین، از درگاه ایزد متعال برای آن عالِم عامل، علوّ درجات مسئلت می نمایم.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 745746

وب گردی

وب گردی