فعالیت‌های علمی کانون جدی‌تر دنبال می‌شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورود به حوزه فعالیت‌های علمی در مراکز فرهنگی‌هنری را از مهم‌ترین دغدغه‌های این معاونت در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، رضا قمرزاده در حاشیه بازدید از دوازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران با اشاره به این موضوع گفت: ضرورت و چگونگی ورود جدی‌تر به حوزه فعالیت‌های علمی در مراکز فرهنگی‌ هنری از مباحثی است که در شورای سیاست‌گذاری مطرح شده و در حال بررسی و مطالعه در این زمینه هستیم.
وی افزود با توجه به تعدد و تنوع زیاد این فعالیت‌ها، شیوه‌ و میزان ورود به این حوزه باید کارشناسانه و به گونه‌ای باشد که با حفظ هویت و روال سنتی فعالیت‌های مراکز صورت گیرد که این موضوع در دست بررسی و مطالعه قرار دارد.
معاون فرهنگی کانون با اشاره به این که فعالیت‌های علمی مانند رباتیک مورد علاقه و گرایش بیشتر نوجوانان است و می‌تواند در پایدارسازی این گروه از مخاطبان کانون نقش به‌سزایی داشته باشد، یادآور شد: باید تلاش کنیم در شورای سیاست‌گذاری به شکل جدی‌تری به این حوزه توجه داشته باشیم.
معاون فرهنگی کانون به همراه مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی روز 16 فروردین از بخش‌های مختلف دوازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران بازدید و از نزدیک با شرکت‌کنندگان گفت‌وگو کردند.
یک گروه از اعضای کانون یزد نیز در این مسابقه‌ها شرکت کرده بودند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 745777

وب گردی

وب گردی