کولاکوویچ: نظم اولویت نخست تمرینات است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه زمان بندی تمرینات بسیار جدی است، گفت: رعایت نظم در زمین و خارج از زمین برایم بسیار مهم است و در طول تمرینات، همه باید این اصول را رعایت کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ قبل از شروع تمرینات تیم ملی والیبال خطاب به بازیکنان دعوت شده به اردوی نخست گفت: از فرصتی که برایم بوجود آمده تا در والیبال ایران کار کنم، خیلی خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان دعوت شده انتخاب من هستند، گفت: من فلسفه کاری خود را دارم و به آن نیز اعتقاد راسخی دارم. حتی اگر این فلسفه دارای ریسک و خطر باشد، باز هم شما آینده والیبال ایران هستید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسئولیت سنگینی دارم و باید ثابت کنم که انتخابم درست بوده است، به همین دلیل من بهترین کارم را ارائه خواهم کرد و شما نیز باید تمرین و پیشرفت کنید. مهم این است که بازیکنان رقابت را بپذیرند و با اشتیاق تمرین کنند. برنامه های من بدون تلاش و کوشش شما فایده ای ندارد.

وی با یادآوری محدودیت های زمانی و مکانی برای تمرین گفت: در 5 روز این هفته 9 جلسه تمرین خواهیم داشت و در پایان بهترین های این اردو برای اردوی هفته آینده انتخاب می شوند تا با نفرات جدید تمرینات را ادامه دهیم. دوست دارم شما هم به انتخاب من احترام بگذارید.

کولاکوویچ به انضباط تیمی مورد نظر خود در تیم ملی والیبال ایران اشاره کرد و گفت: رعایت نظم در زمین و خارج از زمین برایم بسیار مهم است و در طول تمرینات باید همه این اصول را رعایت کنند. زمان بندی تمرینات بسیار جدی است و نباید کسی دیر کند. بازیکنان در زمان تمرین با یکدیگر صحبت نمی کنند تا صحبت های من را متوجه شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه موارد انضباطی تمرینات را به قرار زیر اعلام کرد:

– صحبت کردن در حین تمرینات به ویژه در زمان گرم کردن و حرکات کششی ممنوع است.

– تمرکز بازیکنان باید روی تمرینات باشد و به همین دلیل حق صحبت کردن با بیرون زمین را در زمان تمرینات ندارید.

– بعد از تمرین ابتدا توپ ها و بطری های آب را جمع آوری کنید و در این کار همه بدون استتثا باید کمک کنند.

– استفاده از تلفن همراه در تمرینات، غذاخوری و جلسات تیم ملی والیبال ممنوع است.

– در طول تمرین فقط من و دستیارم حق صحبت داریم و بعد از تمرین آماده شنیدن تمام صحبت های بازیکنان هستم.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت های پیش رو از جمله لیگ جهانی سال 2017 از صبح امروز آغاز شد.

دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته پیگیری می شود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 745851

وب گردی

وب گردی