سرپرست واحد سوادکوه:  استفاده از ظرفیت های گردشگری شهرستان جهت کسب درآمدهای غیر شهریه ای در واحد سوادکوه

دکتر خادمی با برشمردن ظرفیت های طبیعی و منطقه ای شهرستان در جذب توریسم اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در راستای کسب درآمدهای غیر شهریه ای، جذب گردشگران و مسافران نوروزی اقدام به ایجاد خانه مسافر در نوروز 96 در شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی کرد. 

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از سوادکوه، به مناسبت بهار طبیعت و سال نو، دکتر داریوش خادمی شورمستی سرپرست واحد و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با حجت الاسلام و المسلمین قربانی امام جمعه و توحیدی فرماندار شهرستان دیدار کرد.

سرپرست واحد سوادکوه در این دیدار با تبریک سال جدید، فقدان آیت الله هاشمی را ضایعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در سال 95 عنوان و تدبیر مقام معظم رهبری در انتخاب دکتر ولایتی را بسیار ارزنده دانست.

ایشان انتخاب شعار سال از سوی مقام عظمای ولایت را نشان از توجه معظم له و اهمیت تولید و اشتغال در راستای خودکفایی کشور دانست.

دکتر خادمی استمرار تعامل خوب و همکاری ادارات شهرستان به ویژه فرماندار و امام جمعه با دانشگاه را همچون سال گذشته خواستار شد.

امام جمعه شهرستان سوادکوه با تبریک سال نو و مثبت ارزیابی کردن عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه اظهار داشت: دانشگاه را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی نمودن شعار سال 96 بسیار موثر و کارآمد دانست و گفت: توجه به مقوله فرهنگ و پژوهش در دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

توحیدی فرماندار سوادکوه نیز با تبریک بهار طبیعت و اهمیت بحث انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در سال جدید، از توجه ویژه واحد سوادکوه به توسعه گردشگری در منطقه تقدیر کرد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 745902

وب گردی

وب گردی