راهیابی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به جشنواره نشریات کشوری

نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در جشنواره نشریات کشوری به مرحله سوم داوری جشنواره نشریات کشوری تیتر ۱۰ راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، این دو نشریه دانشجویی جزء ۱۰ نشریه برتر در میان دانشگاه‌های سراسر کشور( دانشگاههای دولتی و آزاد و وزارت بهداشت) هستند.

نشریه تیک به مدیرمسؤولی سهیل خسرو نژاد یک نشریه علمی فنی و مهندسی و نشریه مقرنس به مدیرمسؤولی علی کلیایی مربوط به گروه هنر و معماری واحد بروجرد می باشد.

مدیر مسئول فصلنامه مقرنس از انتشار پنجمین شماره از این مجله، در اواخر فروردین و به مناسبت روز معمار خبر داد و افزود:در مرحله بعدى داورى، نفرات اول تا چهارم مشخص خواهند شد.

علی کلیایی گفت: طبق قولی که به کاربران کانال تلگرامی هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد داده‌ایم لینک‌دانلود نسخه دیجیتال آخرین شماره از نشریه مقرنس به صورت رایگان در کانال تلگرامی هنر و معماری واحد بروجرد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این شماره دارای مقالات حرفه ای علمی از دانشجویان می باشد، که در هیچ مجله دانشجویی دیگر نخواهید یافت..چرا که مقالات تولید دانشجویان واحد بروجرد بوده واطلاعات نویسندگان موجود می باشد و می‌توانید با آنها ارتباط علمی برقرار کنید.

کلیایی افزود: دوستانی که مایل به گرفتن اشتراک این نشریه هستند می‌توانند از صفحه اشتراک فتوکپی گرفته و مراحل مربوطه را طی کنند.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 745917

وب گردی

وب گردی