دیدار هیات‌رئیسه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با امام‌جمعه‌ی این شهرستان در سال جدید

اعضای هیات‌رئیسه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور در دفتر نماینده‌ی ولی‌ فقیه و امام‌جمعه‌ی این شهرستان، با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل در ابتدای این دیدار با تبریک فرارسیدن سال نو، به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سال گذشته پرداخت و ابراز امیدواری کرد این مجموعه‌ی بزرگ در سایه‌ی حمایت و تعامل مسؤولان شهرستان، در سال جدید نیز منشاء خیر و برکت برای جامعه‌ی علمی کشور باشد.
امام‌جمعه‌ی سبزوار نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، به اهمیت کسب علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه‌ی اسلامی اشاره کرد و گفت: علم، پایه‌ی اقتصاد است و رشد در زمینه‌های علمی و فرهنگی منجر به رشد اقتصادی و پویایی جامعه خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مقیسه با تشکر از حضور هیات‌رئیسه‌ دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در بیت ایشان، از تلاش‌های صورت‌گرفته‌ در زمینه‌های علمی و فرهنگی توسط این دانشگاه قدردانی کرد.
وی با تأکید بر لزوم وحدت در بین اقشار و احزاب مختلف جامعه، تریبون نماز جمعه را تریبونی برای بیان ندای وحدت دانست و بر پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی بر پایه‌ی اُلفت و برادری تأکید کرد.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 745921

وب گردی

وب گردی