عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان مثبت و قابل تقدیر است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در این استان را مثبت عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد به خوبی استفاده شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسن رجبی در دیدار نوروزی اعضای هیات رئیسه واحد سنندج اظهار داشت: بر اساس رصدهای صورت گرفته از سوی افراد و منابع مختلف، خاطره ذهنی مثبت و خوبی از دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان وجود دارد و این روند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دانشجویان، اعضا هیات علمی و حتی دیگر دوستان همدلی و همراهی بسیار خوبی در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان به ویژه واحد سنندج وجود دارد و باید این تراز فعالیتی با جدیت هر چه تمامتر ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همراهی و همدلی فعلی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان بسیار خوب است و بدون شک ادامه این روند باعث می شود تا از ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سپاه بیت المقدس کردستان شد و افزود: در حال حاضر سپاه بیت المقدس کردستان در حوزه های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم است و دانشگاه آزاد اسلامی کردستان می تواند در حوزه های مختلف به ما کمک کند.

سردار رجبی یادآور شد: مشارکت فکری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با سپاه بیت المقدس کردستان در قالب طرح های سازندگی و اقتصاد مقاومتی یکی از نیازهای جدی است و باید این روند در قالب برگزاری نشست های مختلف مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان در راستای خدمت رسانی به مردم ساکن در مناطق روستایی استان، بیان کرد: هم اکنون خدمات زیادی از سوی سپاه بیت المقدس کردستان و در قالب این قرارگاه به مردم ارائه می شود.

سردار رجبی در پایان گفت: انتظار می رود که با همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در استان هم خدمات سپاه به خوبی به مردم معرفی شود و هم اینکه بتوانیم میزان و سطح این خدمت رسانی را ارتقاء ببخشیم.

در ابتدای این نشست دکتر کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گزارشی از فعالیت های این مرکز آموزش عالی در استان را ارائه کرد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 745926

وب گردی

وب گردی