دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک آماده هرگونه همکاری جهت اشتغال زایی در کنار مسئولین شهرستان

دکتر حسین سبز علیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک واعضاء هیات رئیسه با علیرضا اسدی فرماندار شهربابک دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین سبزعلیان ، ضمن عرض تبریک سال جدید و ایام ماه رجب ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک در حال حاضر حدود 40رشته در مقاطع مختلف تحصیلی را داردگفت به دنبال این هستیم که رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه گسترش دهیم تا افرادی که به دنبال تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی هستند در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شوند که این خواسته بسیاری از داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه ازاد اسلامی واحد شهربابک است و از نیاز های شهرستان است.
وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: دراستای رونق صنعت گردشگری در شهرستان دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک برنامه های جهت کمک به رونق این صنعت داردوبا داشتن امکانات رفاهی موجود وقرار دادن این امکانات در اختیار مردم وگردشگران می تواند بسیار موثر باشد ، که در واقع خود صنعت گردشگری موجب اشتغال در شهرستان می شود.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بارش باران اخیر در شهرستان را رحمت الهی خواند ، وگرچه این شدت باران باعث جاری شدن سیل در شهرستان گردید وخساراتی به شهرستان داشت ، اما عملکرد ستاد بحران شهرستان باعث شد تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک خسارات نبیند ، واین جای بسی تشکر وقدر دانی از زحمات حضرتعالی وسایر همکارانتان در ستاد بحران را دارد.
حجت الاسلام صادق ملکوتی رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که سال جدید را سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نامگذاری کردند راه اندازی صندوق توسعه شهرستان را یاد آور شدند. وی با بیان اینکه : افرادی که در شهرستان سرمایه مالی خوبی دارند اگر مورد حمایت مسئولین قرار گیرندا می توانند چهت ایجاد اشتغال وتولیدکمک بزرگی به شهرستان نمایند.
علیرضا اسدی فرماندار شهربابک نیز ضمن عرض خیر مقدم وخوش آمد گویی به اعضاء هیات رئیسه دانشگاه گفت : اهمیت اشتغال زایی ورفع مشکلات اقتصادی مردم ، به ضرورت استفاده از تجربه دانشگاهیان ومتخصصین تاکید کرد.

وی اظهار داشت : سیاست کاری ما خدمت به مردم و دانشگاه به دور از هرگونه جناح بندی وسیاسی کاری است ودر این راستا به نظرات کارشناسان ودانشگاهیان اهمیت ویژه ای قائلیم.

وی افزود: بانزدیک بودن انتخابات نیاز به همکاری وهم فکری وحضوردانشگاهیان جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان را داریم.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 746016

وب گردی

وب گردی