میزبانی  تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد اسلامی از شیمیدر در دربی تهران

تیم‌های دانشگاه آزاد و شیمیدر در هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال دربی تهران را فردا برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، ششمین هفته از مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال، فردا دوشنبه برگزار می‌شود و سالن دانشگاه آزاد حکیمیه میزبان حساس‌ترین بازی هفته بین دانشگاه آزاد و شیمیدر خواهد بود.

در سه بازی قبلی دو تیم در این فصل این دانشگاه آزادی‌ها بودند که به پیروزی رسیدند و در این مسابقه با توجه به میزبانی و داشتن دو یار خارجی برای چهارمین برد خواهند جنگید.

از سوی دیگر شیمیدر با توجه به بازی هفته قبل مقابل شهرداری کاشان و پیروزی در این مسابقه با روحیه بهتری حضور پیدا می‌کند و شاگردان هاشمی به دنبال جبران خواهند بود.

پتروشیمی بندرامام مدعی اول قهرمانی که بار دیگر جمشیدی، کنار گذاشته شده را در ترکیب خود می‌بیند، در کاشان میزبان شهرداری کاشان خواهد بود. جنوبی ها که صحبت‌های زیادی در مورد پیوستن حدادی به این تیم می‌رسد، به نظر نمی‌رسد در کاشان مقابل شهرداری این شهر که بازیکن خارجی ندارد، داشته باشند.

نیروی زمینی در تهران میزبان نفت آبادان است. طبق توافق مسئولان دو تیم فرید اصلانی که از نیروی زمینی جدا شده و به آبادان پیوسته بود، نمی‌تواند مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

دیگر جدال این هفته بین شهرداری‌ها خواهد بود. اراکی‌ها در این بازی میزبان تبریز هستند. مهران حاتمی سرمربی شهرداری تبریز به تازگی برای تقویت تیم خود بازیکن نیجریه‌ای جذب کرده و باید دید در اولین بازی خود در سال 96 چه نتیجه‌ای مقابل همنام اراکی خود کسب خواهند کرد.

برنامه بازی های هفته ششم:

شهرداری کاشان - پتروشیمی بندرامام
دانشگاه آزاد - شیمیدُر
نیروی زمینی - پالایش نفت آبادان
شهرداری اراک - شهرداری تبریز

تمامی بازی‌ها ساعت 16 برگزار خواهد شد.

دریافت کننده:محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 746072

وب گردی

وب گردی