تصویب قوانین مصوب مرتبط با بخش سلامت در چند سال اخیر

​معاون برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امورمجلس وزیر بهداشت تاکید کرد: قوانینی که در این دوره از دولت در حوزه سلامت تدوین شد از نظر کیفیت و کمیت بی نظیر است.

به گزارش ایسکانیوز ، مهندس طاهر موهبتی در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران معاونت برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و مجلس وزارت بهداشت ضمن تبریک سال نو و ولادت حضرت علی (ع) گفت: سال 95 با همه فراز و نشیب ها به پایان رسید و اگر توفیقی در فعالیت های این معاونت حاصل شده در سایه تعامل و زحماتی یکایک مدیران و همکاران معاونت است.

موهبتی بیان کرد: امیدوارم در سال 96 که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده بتوانیم وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهیم در همین راستا در حوزه برنامه ریزی ، برنامه عملیاتی را بایستی جدی تر دنبال نماییم.

معاون برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امورمجلس وزیر بهداشت با تاکید براینکه در این مدت از فعالیت معاونت، قوانینی که در حوزه سلامت تدوین شد از نظر کیفیت و کمیت بی نظیر است، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم کارهای بزرگ تری را در سال جدید پیش ببریم و انشاالله توفیق داشته باشیم و دستاوردهای این دوره نیز تکمیل شود.

براساس این گزارش در ادامه مراسم هر یک از مدیران کل معاونت برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس گزارشی از برنامه های سال 96 در حوزه های هیات امنا، برنامه ریزی و پایش برنامه عملیاتی، حقوقی و مجلس ارایه دادند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 746108

وب گردی

وب گردی