برنامه های ویژه سازمان بورس در فاینکس ۲۰۱۷

سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اینکه متولی اصلی برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است، خود نیز در سالن 35 نمایشگاه و به همراه سایر ارکان بازار سرمایه دارای غرفه است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۷)، کارویژه اصلی غرفه سازمان بورس، اطلاع‌رسانی و پاسخگویی است.

به این منظور، مراجعان ابتدا با کارشناسان مرکز ارتباط بورس گفتگو می‌کنند. چنانچه سؤالات مراجعان جنبه عمومی داشته باشد، این کارشناسان پاسخ لازم را ارائه خواهند کرد و اگر سؤالات در حوزه تخصصی باشند، به کارشناسان بخش مربوط راهنمایی خواهند شد.

در غرفه سازمان بورس کارشناسان مختلفی از بخش‌های حقوقی، نظارت بر بورس‌ها و ناشران، نظارت بر نهادهای مالی، مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی و امور بین‌الملل سازمان حضور دارند که وظیفه پاسخگویی به سؤالات فنی را برعهده دارند.

همچنین در غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار، بروشورهایی به منظور اطلاع‌رسانی و آشنایی با وظایف هر یک از بخش‌های سازمان توزیع خواهد شد و از امکانات بصری نیز در قالب پخش کلیپ‌ها بهره‌برداری خواهد شد.

براساس این گزارش، از دیگر برنامه‌های سازمان در محل غرفه برپایی جلسات با حضور مدیران ارشد و میانی سازمان خواهد بود.

سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه‌های دیگری نیز در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دارد که در محوطه نمایشگاه و با همکاری مجری نمایشگاه برگزار می‌شود. از این موارد می‌توان به برپایی نشست‌های تخصصی، راه‌اندازی راهروی فرهنگسازی، فعالیت‌های رادیو و تلویزیونی، تعامل با اصحاب رسانه و موارد دیگر اشاره کرد.

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور درحالی از ۲۶ تا 29 فروردین برگزار خواهد شد که این رویداد با استقبال گسترده و مشارکت همه جانبه بخش های مختلف صنعت مالی همراه شده است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 746161

وب گردی

وب گردی