صعود تیم های ایران به جمع 16 تیم برتر در رقابت های والیبال ساحلی جام کنفدراسیون آسیا  تایلند

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با کسب پیروزی در دیدار دوم دور مقدماتی به مرحله دوم و 16 تیم برتر رقابت های جام کنفدراسیون آسیا صعود کردند.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت های والیبال ساحلی جام کنفدراسیون والیبال آسیا از روز گذشته (شنبه) در تایلند آغاز شده است و تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران که در مسابقه نخست قطر را از پیش رو برداشته بود، در دومین مسابقه به مصاف مالدیو یک رفت.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی و بهمن سالمی) در این مسابقه دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 12 به پیروزی رسید و به عنوان تیم صدرنشین به مرحله دوم و حذفی این رقابت ها صعود کرد. رئوفی و سالمی امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم قدرتمند ژاپن می روند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (آرش وکیلی و عباس پورعسگری) نیز که در نخستین مسابقه خود در دور مقدماتی مغلوب اندونزی شده بود، به مصاف چین یک رفت و با شکست این تیم به مرحله دوم صعود کرد.

ملی پوشان ایران در ست نخست 21 بر 16 مغلوب حریف شدند، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 10 به پیروزی رسیدند تا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کنند. تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف نیوزلند می روند.

ملی پوشان ایران را رضا نائینی به عنوان مربی و حسین کرد به عنوان سرپرست در این رقابت ها همراهی می کنند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 746176

وب گردی

وب گردی