برخورد تانکر با وانت در اصفهان به مرگ 2 نفر منجر شد

خواب آلودگی راننده یک دستگاه تانکر و برخورد با وانت پیکان روز یکشنبه در بزرگراه شهید چمران اصفهان به کشته شدن رانندگان هر 2 خودرو منجر شد.

به گزارش ایسکانیوز مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت 6 و 42 دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سنگین به سامانه 125اطلاع داده شد که واحدهای ایستگاه های 6 و7 و خودروی نجات به همراه افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.
محمد شریعتی افزود: در این حادثه یک دستگاه تانکر که از سمت فرودگاه اصفهان به سمت خیابان کاوه در حرکت بود به دلیل خواب آلودگی راننده و ناتوانی در هدایت خودرو وارد مسیر مخالف شده و با یک دستگاه خودروی وانت پیکان که از کاوه به سمت فرودگاه حرکت می کرد برخورد کرد.
وی افزود: در این حادثه راننده تانکر و وانت پیکان جان خود را از دست دادند.
سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز درباره علت وقوع این حادثه گفت: بر اثر خواب آلودگی راننده تانکر، این وسیله نقلیه سنگین در زیرگذر میدان لاله به باند مخالف رفته و با یک دستگاه وانت پیکان که از سمت بزرگراه شهید چمران در حرکت بود، به شدت برخورد کرد.
این حادثه تا ساعاتی به راهبندان و افزایش ترافیک محل منجر شد که سرانجام با استفاده از جرثقیل و جابه جایی تانکر حادثه دیده رفت و آمد محل به حالت عادی بازگشت.

کد خبر: 746222

وب گردی

وب گردی