کامیابی‌نیا: هدفمان قهرمانی در آسیاست

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازی رفت مقابل الریان درس گرفتیم و کاملا بر نقاط ضعف و قوت حریف آشنا هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، کمال کامیابی‌نیا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال الریان در هفته‌ پنجم اظهار داشت:‌ هفته گذشته ریکاوری خوبی داشتیم. دیدار با الریان بازی سخت برای ما و سخت‌تر برای آنها است. دوست دارم در این بازی هواداران ورزشگاه را پر کنند.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم در بازی فردا 3 امتیاز را کسب کنیم چون هدف‌های بزرگی مثل قهرمانی را در سر داریم.

هافبک پرسپولیس در خصوص شکست این تیم در بازی رفت، تاکید کرد: ما در قطر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما از آن بازی درس گرفتیم و کاملا بر نقاط ضعف و قوت حریف آشنا هستیم. ما آنها را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم بازیکنان خارجی خوبی دارند. در این بازی تمرکز زیادی لازم داریم و باید حواسمان به حریف باشد.

وی با اشاره به نقش هواداران در دیدار مقابل الریان قطر تصریح کرد: مسلما تماشاگران ما یار دوازدهم در بازی با الریان به حساب می‌آیند و قطعا آنها نگاه ملی به بازی دارند. دیدار فردا به نوعی دیدار تیم ملی ایران و قطر است. هوادارن همیشه پشت ما بودند و امیدوارم فردا هم با هواداران گام بلندی برای قهرمانی برداریم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا در بازی فردا می‌توانند در میانه میدان اجازه هنرنمایی بازیکنان خارجی الریان از جمله تاباتا را ندهند، اشاره کرد: من گفتم بازی سختی پیش‌رو داریم و باید همه نفرات حاضر در میدان در بهترین شرایط بهترین عملکرد را ارائه دهند. بازیکنان خارجی خوبی در الریان هستند که نباید اجازه کار به آنها را بدهیم.

وی همچنین در مورد تفاوت پرسپولیس 2 سال پیش و تیم فعلی و اینکه آیا این تیم می‌تواند در آسیا قهرمان شود، خاطرنشان کرد: من 2 سال پیش در تیم نبودم اما این اطمینان را دارم که بازیکنان و مسئولان فعلی باشگاه هدف بزرگی در سر دارند. ما شرایط خیلی بهتری نسبت به آن زمان داریم و هدفمان مثل آن موقع مقطعی نخواهد بود می‌خواهیم فقط قهرمان آسیا شویم.

کامیابی‌نیا در پایان گفت: شاید 2سال پیش در تهران توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما در این مقطع شرایط متفاوت است. هم حریفان قوی‌تر شده‌اند و هم ما وضعیت ایده‌آلی داریم. امیدوارم با مدیریت خوب طاهری، درایت کادرفنی و توانایی بازیکنان بتوانیم به هدف بزرگی که به آن فکر می‌کنیم برسیم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 746231

وب گردی

وب گردی