اعزام وزنه‌برداران به مسابقات جهانی مکزیک با توجه به رنکینگ جهانی

رئیس انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از اعزام وزنه‌برداران به مسابقات جهانی مکزیک با توجه به رنکینگ جهانی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اولین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از امروز، 20 فروردین ماه در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

علی‌اصغر رواسی، رئیس انجمن وزنه‌برداری در خصوص این تمرینات گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک با دعوت از 22 وزنه بردار آغاز شد که از این میان 7 وزنه بردار در گروه سنی جوانان زیر 20 سال قرار دارند.

وی افزود: بر این اساس، تمرینات وزنه برداران گروه سنی جوانان و بزرگسالان در دو نوبت جداگانه برگزار می‌شود و در ادامه اردوها، ورزشکارانی که شانس شرکت در مسابقات جهانی را داشته باشند تا زمان برگزاری این رویداد، با تیم ملی همراه خواهند بود.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: البته به غیر از گروه سنی جوانان، وزنه‌برداران تیم بزرگسالان باید برای حضور در مسابقات مکزیک در رنکینگ جهانی از شرایط خوبی برخوردار باشند که به همین منظور نیاز است پیش این رویداد ورزشی، در یک مسابقه برون مرزی دیگر شرکت کنیم که شرایط آن در حال بررسی است و اگر اعزامی به تصویب رسید حتما اعلام می شود.

رواسی گفت: برای مسابقات جهانی محدودیتی برای نفرات نیست و هر تعداد از ورزشکارانی که در رنکینگ جهانی باشند می توانند شرکت کنند، با اینحال شرایط دعوت شدگان به تیم ملی از نظر فیزیکی و نیز تکنیکی درهر اردو بررسی می شود و رکوردگیری های متعدد نیز بعمل می آید و تنها افرادی که بتوانند نظر مثبت کادر فنی را در ادامه ی مسیر جلب کنند، به این مسابقات اعزام می شوند.

رئیس انجمن وزنه برداری افزود: بر همین اساس چه ورزشکاران با سابقه و قهرمان و چه ورزشکاران تازه کار و جوان، از حذف شدن مصون نیستند و شرایط همه ی آنها به صورت دائمی رصد می شود.

مانی دهباشی، نادر مرادی، روح‌الله رستمی، علی حسینی، سید حامد صلحی‌پور، علی صادق‌زاده، امیر حسین ملکی، محمد سلیمی، محمد امین ساک (تهران)، امیر جعفری، یوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی، علیرضا ایزدی (کرمانشاه)، سامان رضی، محسن بختیار (گیلان)، علی قریب‌شی (فارس)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، سیامند رحمان (آذربایجان‌غربی)، مصطفی برزونی (گلستان)، معین احمدی (کردستان)، ابوالفضل هادی شاه‌آبادی (خوزستان) و محمدرضا رجبی (قزوین) ملی پوشان دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی هستند.

علی‌اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد و علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی وی را همراهی می‌کنند. سرپرستی این اردو که تا 2 اردیبهشت ماه ادامه دارد بر عهده احمد شکری است.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 746303

وب گردی

وب گردی