همایش های هم اندیشی خیّرین عضو بنیادهای حامی علم و فناوری برگزار می شود

سرپرست معاونت اداری ،مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از برگزاری دو همایش هم اندیشی خیّرین عضو بنیادهای حامی علم و فناوری در سال 96 خبر داد و گفت: تعداد بنیادهای خیّرین حامی علم و فناوری در دانشگاه های کشور از ۵۰ به ۶۳ افزایش یافته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد حسین امید در دیدار نوروزی جمعی از خیّرین عضو بنیادهای خیّرین و بنیاد های حامیان علم و فناوری دانشگاه ها با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تا پایان سال جاری در همه دانشگاه های وزارت علوم، بنیاد خیّرین حامی علم و فناوری تشکیل می شود و تعداد این بنیادها به ۸۰ افزایش خواهد یافت.

قائم مقام ستاد خیّرین وزارت علوم افزود: فرهنگ وقف در آموزش عالی روز به روز در حال افزایش است و تعداد خیّرین عضو بنیادهای حامی علم و فناوری در طول ۲سال از ۴۰۰ به ۱۲۰۰ افزایش یافته است و البته تعداد خیّرین ثبت نام نشده در کل کشور بسیار بیشتر از این ارقام است.

امید در پایان گفت: در سال ۱۳۹۶ دو همایش هم اندیشی خیّرین عضو بنیادهای حامی علم و فناوری از دانشگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد که یکی از این نشست ها در روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز خیّرین در ماه مبارک رمضان است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746340

وب گردی

وب گردی