سامسونگ تولید دوربین‌ دیجیتال را متوقف می‌کند

گزارش شده است که سامسونگ برای تمرکز بیشتر در بازار موبایل‌ و دوربین‌ واقعیت مجازی، تولید دوربین‌ دیجیتال را متوقف خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سامسونگ دوربین گیر ۳۶۰ جدید خود را با قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K معرفی کرده است و برنامه‌های دیگری هم برای عرضه‌ی تعداد بیشتری دستگاه‌ تصویربرداری با قابلیت ثبت محتوای واقعیت‌ مجازی دارد. درهرحال شاید این شرکت به دلیل تمایل کنونی کاربران و مشتریان، فعالیت‌های خود در زمینه‌ی ساخت دوربین‌ دیجیتال معمولی را متوقف کند.

یکی از مقامات رسمی سامسونگ در گفتگو با The Investor اعلام کرده است که این شرکت از این به بعد تولید و فروش دوربین‌ دیجیتال را متوقف خواهد کرد. از آنجا که امروزه بیشتر مشتریان و کاربران به‌جای استفاده از دوربین‌ دیجیتال از دوربین‌ گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، این تغییر رویه‌ی سامسونگ چندان هم تعجب‌آور به نظر نمی‌رسد. همان‌طور که می‌دانید، هر روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در ارتقاء کیفیت دوربین گوشی‌ هوشمند هستیم. همچنین نباید فراموش کرد بسیاری از کاربرانی که به دنبال کیفیت حرفه‌ای در عکاسی و فیلم‌برداری هستند، از دوربین‌ بدون آیینه یا دی‌اس‌ال‌آر استفاده می‌کنند و همین مورد هم حضور دوربین‌ دیجیتال معمولی را کم‌رنگ‌تر کرده است.

سامسونگ اعلام کرده است که نوآوری در بخش‌های مختلف تصویربرداری را ادامه خواهد داد و در این زمینه به دوربین گیر ۳۶۰ و دوربین‌های تعبیه‌شده روی گوشی‌های هوشمند خود اشاره کرده است. گیر ۳۶۰ اولین بار در سال گذشته معرفی شد و به‌تازگی نسل دوم آن معرفی شده است. از آنجا که حالا سامسونگ تمرکز اصلی خود را روی این نوع محصولات معطوف کرده، احتمالا باید انتظار نوآوری‌های بیشتری در دستگاه‌های تصویربرداری بعدی این کمپانی داشته باشیم.

200/202

منبع:زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 746383

وب گردی

وب گردی