هدیه دیجی کالا به مسافران قطارهای رجا

در راستای تشویق هم وطنان به مسافرت با قطار به عنوان حمل و نقل ایمن و سبز، شرکت رجا تسهیلات ویژه خرید از دیجی کالا (بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور) را برای مسافران خود در نظر گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز؛ مدیر بازاریابی و فروش شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: با توجه به تفاهم صورت گرفته با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و به منظور تقدیر از مسافران این شرکت، این فروشگاه تخفیفاتی تا سقف 10 درصد کالاها (حداکثر مبلغ 100 هزار ریال) برای مسافران قطارهای منتخب رجا از فروشگاه مذکور در نظر گرفته شده است.
سعید خدمتلو گفت: این تخفیفات به صورت کد تخفیف و از طریق پیامک برای مسافران قطارهای رجا ارسال می شود که به مدت 3 روز برای خرید از وب سایت دیجی کالا قابل استفاده خواهد بود.
وی با اشاره به همکاری صورت گرفته با شرکت اسنپ برای جا به جایی ارزان تر مسافران به ایستگاه راه آهن تهران خاطر نشان کرد: رجا در راستای تحقق شعار "رجا همقطار لحظه های زندگی" بوده و به زودی خبرهای خوشی برای مسافران در راستای تحقق بسته سفر خواهد داشت.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت رجا خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا با شماره تلفن های 1539 (از تهران) و 88347073 -021 (از شهرستان) همچنین مرکز پاسخ گویی دیجی کالا با شماره تلفن های ۶۱۹۳۰۰۰۰ - ۰۲۱ و ۹٥۱۱۹۰۹٥ - ۰۲۱ به صورت شبانه روزی و مرکز پشتیبانی 24 ساعته اسنپ به شماره 41849000 در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 746392

وب گردی

وب گردی