مورینیو: عملکردمان فوق‌العاده نبود اما کار راحتی برابر ساندرلند داشتیم

آقای خاص گفت که شاگردانش در تقابل با تیم تحت هدایت دیوید مویس کار دشواری نداشتند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال منچستریونایتد عصر امروز (یکشنبه) در هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، میزبان خود ساندرلند را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. زلاتان ابراهیموویچ (30)، هنریک مخیتاریان (46) و مارکوس رشفورد (89) برای تیم تحت هدایت مورینیو گلزنی کردند. ساندرلند از دقیقه 43 در پی اخراج سباستین لارسون 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

ژوزه مورینیو در پی برد قاطعانه مردانش برابر ساندرلند در خصوص وضعیت دروازه‌بان اسپانیایی خود که در این بازی غایب بود، گفت: مصدومیت دخه‌آ جدی نیست. سرخیو رومرو هم که هر گاه در درون دروازه ما ایستاده، عالی کار کرده است.

وی در مورد عملکرد تیمش هم اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم. بازی خیلی پرفشاری نبود، اما در مجموع کار راحتی برابر ساندرلند داشتیم. آنها تیمی تدافعی بودند و گل مخیتاریان و 10 نفره شدن حریف کار مار را در ادامه راحت‌تر کرد. عملکرد ما فوق‌العاده نبود، اما کار راحتی در این دیدار داشتیم.

شیاطین سرخ با این پیروزی به سومین برد متوالی خارج از خانه خود در رقابت‌های لیگ برتر دست یافتند که در هر یک از این بازی‌ها بیش از 3 گل به ثمر رساندند. این اتفاق (زدن بیش از 3 گل در 3 بازی متوالی خارج از خانه) برای اولین بار از ماه نوامبر 2012 برای من‌یونایتد می‌افتد.

آقای خاص در مورد تعویض کردن بال جوان خود هم گفت: چون لوک شاو کارت زرد داشت، او را از مین بیرون کشیدم و این کار برای حفاظت از او بود. برای لوک خوب بود که یک ساعت بازی کرد و او عملکرد باثبات و بدون اشتباهی داشت. برای شاو خوشحالم.

مورینیو در پایان خاطرنشان کرد: ما در لیگ برتر تا جایی که روی کاغذ شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشیم، خواهیم جنگید. ما در لیگ برتر شانسی برای قهرمانی نداریم، اما می‌توانیم فاتح لیگ اروپا شویم.

کد خبر: 746429

وب گردی

وب گردی