معرفی دو محصول جدید نیسان در نیویورک

شرکت ژاپنی نیسان از رونمایی خودروی جدیدی که فعلا Copzilla معرفی شده در نمایشگاه آینده نیویورک 20177 خبر داد. شاید این اولین باریباشد که مردم با این خودروی مفهومی پلیس آشنا می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، خودرویPolice Pursuit # 23 که با نام مستعار نیسان GT – R شناخته می شود می تواند اکثر خودروهای سریع این روزها را بگیرد. این خودرو دارای ظاهر خارجی مشکی رنگ با نوارهای طلایی، چراغ های گردان پلیس روی سقف و البته بر روی جلوپنجره است. به علاوه که بر روی درها و کاپوت آن علائم نیروی پلیس درج شده است.

Copzilla دارای یک موتور 3.8 لیتری V8 توربو دوقلو به توان 565 اسب بخار و گشتاور 469 پوند فوت است. از دیگر امکانات افزوده شده بر روی این خودرو می توان به رینگ های آلیاژی 22 اینچی چند پره اشاره کرد.

البته قرار است که نیسان در کنار GT–R Police Pursuit از نسخه مسابقه ای GT–R نیز که دارای به روزرسانی های جدید است پرده برداری کند. این به روزرسانیها شامل رینگ های آلومینیومی 20 اینچی، اسپویلر عقب فیبر کربنی و سامانه تعلیق نیسمو می شود. البته خبرخودروبه صورت جداگانه به تشریح و بررسی خودروی 370Z Heritage که برای گرامیداشت مدل مشهور 2400 عرضه گردیده پرداخته است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 746441

وب گردی

وب گردی