ایرانگردی خارجی ها با قطارهای رجا

در راستای ارائه خدمات سفر به گردشگران خارجی، طبق برنامه ریزی صورت گرفته ٢ گروه از این گردشگران در فروردین ماه سال جاری با قطارهای رجا ایرانگردی می کنند.

به گزارش ایسکانیوز؛ سرپرست معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه گردشگری بین المللی و پیرو مذاکرات انجام گرفته با شرکت های لرنیدی و پرس، گردشگران خارجی سفر خود را با واگن های زندگی و پلور سبز شرکت رجا صورت خواهند داد.
محسن یاوری عنوان کرد: این ٢ گروه گردشگر خارجی که در مجموع با همراهان حدود ٧٠ نفر را شامل می شوند. فروردین ماه سال جاری به صورت جداگانه وارد کشور می شوند.
وی در خصوص برنامه سفر این دو گروه گردشگر خارجی گفت: گروه اول در سفری یک روزه از تهران به گرگان عزیمت کرده و از مناطق جذاب ریلی در شمال کشور نیز در طول سفر دیدن می کنند.
سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا در خصوص سفر گروه دوم از این گردشگران اظهار داشت: گروه دوم سفر ١٠ روزه خود را از اواخر فروردین با قطارهای رجا از تهران آغاز و پس از گشت و گذار ریلی از ٧ شهر کشور مجدد به تهران بر می گردند.
یاوری افزود: گروه مذکور از محور شمال بازدید به عمل آورده و سپس با بازگشت به گرمسار و ادامه مسیر به سمت مشهد از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرهای مشهد، کرمان، یزد، اصفهان و شیراز دیدن خواهند کرد.
وی گفت: بعد از نخستین سفر سال گذشته ٨٠ گردشگر خارجی در مهر ماه ٩٤ با قطارهای رجا، این سفرها دومین و سومین ایرانگردی بین المللی با قطارهای این شرکت است.
سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا همچنین از آمادگی این شرکت برای سفرهای گردشگری با امکان برگزاری نشست‌ها و جلسات حین سفر، با قطارهای تشریفات و زندگی و همچنین سایر قطارهای ویژه این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان‌ها، نهادها و سایر متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست می‌توانند با شماره تلفن ٨٨٣٤٧٠٢٨-٠٢١ تماس بگیرند.

خبرنگار : نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 746495

وب گردی

وب گردی