دکتر ثمری: ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی 13 اردیبهشت برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری شمشمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی از 13 تا 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داود ثمری گفت: افتتاحیه این جشنواره 13 اردیبهشت ماه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: آثار منتخب در این جشنواره طی مدت 2 روز در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش گذاشته شده و داوران طی بازدید از این آثار به داوری آنها خواهند پرداخت.

دکتر ثمری گفت: آثاری که حدنصاب رای داوران را کسب کنند به عنوان سطح سوم بنیاد ملی نخبگان معرفی می شوند.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: 15 گروه علمی پزشکی و تجهیزات پزشکی، علوم دارویی، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی پلیمر، صنایع غذایی، الکترونیک و کنترل، هوافضا، مهندسی مکانیک، کشاورزی و منابع طبیعی، برق قدرت، مهندسی عمران، مخابرات و کامپیوتر و IT مهمترین محورهای این جشنواره‌ها را شامل می‌شود.

ثمری گفت: همچنین در کنار این جشنواره 4 کارگاه آموزشی هم با عنوان‌های تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات فناوری، آینده‌ پژوهی فناوری، آشنایی با راهکارهای ثبت‌ پتنت بین‌المللی و مالکیت فکری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره‌ها می‌توانند به وب‌گاه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام جشنواره به نشانیwww.iauctb.bmn.ir یا به دبیرخانه جشنواره‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مراجعه کنند.

200/202

دریافت کننده : ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 746509

وب گردی

وب گردی