مقاله عضو هیات علمی واحد شبستر در مجله بین‌¬المللی ISI نمایه شد

مقاله دکتر توحید وحدت‌¬پور عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در مجله Animal Research International دانشگاه ملی نیجریه که در زمره مجلات بین-المللی نمایه شده در ISI  است، به چاپ رسید.

به گزارش ایسکانیوز، مقاله دکتر توحید وحدت پور عضو هیات علمی واحد شبستر با عنوان «اثرات مصرف آنتی اکسیدان ها و جیره کم پروتئین بر هیستوپاتولوژی کبد، روده و عملکرد بلدرچین های ژاپنی» که حاصل نتایج یک پایان¬نامه دکترای حرفه ای دامپزشکی است، در مجله بین المللی تحقیقات دام دانشگاه ملی نیجریه که در زمره مجلات بین المللی نمایه¬شده ISI (Thomson Scientific Database) است، به چاپ رسید.

این مقاله بر اهمیت و نقش مصرف آنتی اکسیدان ها در پرندگان تغذیه شده با جیره کم پروتئین بر بافت شناسی کبد و روده و همچنین صفات عملکردی و رشد تاکید دارد.
یافته¬های تحقیق نشان می دهد که می¬توان با مصرف آنتی کسیدان های خاص، از اثرات منفی کاهش مصرف پروتئین تا حدود زیادی پیشگیری و به لحاظ اقتصادی نیز می توان از آن بهره¬برداری کرد.
محمدعلی جعفرقلی پور، حمید محمودپور و سینا وحدت پور همکاران نویسنده مقاله هستند.
توحید وحدت پور استادیار فیزیولوژی دانشکده علوم دامی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و پژوهشگر دوره فوق دکترای دانشگاه علوم پزشکی تبریز با چاپ و ارایه بیش از 60 عنوان مقاله در مجلات و همایش های معتبر بین المللی یکی از اعضای هیات علمی فعال واحد شبستر در حوزه پژوهش است.

سایت نویسنده http://vahdatpour.iaushab.ac.ir/
سایت دانشگاه ملی نیجریه http://www.unn.edu.ng/
سایت مجله http://www.zoo-unn.org/
سایت مقاله http://www.zoo-unn.org/index.php/ARI/article/view/509/pdf

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 746564

وب گردی

وب گردی