گوچی بهترین شد، نمره خوب جهانبخش + عکس

مهاجم ایرانی به عنوان بهترین بازیکن هیرنوین در هفته سی‌ام اردویژه هلند انتخاب شد و علیرضا جهانبخش، بازیکن آلکمار نیز نمره فنی خوبی دریافت کرد.

به گزارش ایسکانیوز مجله فوتبال اینترنشنال هلند پس از برگزاری دیدارهای باقیمانده هفته سی‌ام اردویژه در شب گذشته (دوشنبه) اقدام به ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها و انتخاب پنج بازیکن برتر هفته کرد.

در این بین رضا قوچان‌نژاد، مهاجم هیرنوین نمره فنی خوب 6.5 را دریافت کرد تا بهترین بازیکن تیمش در بازی هفته سی‌ام اردویژه هلند برابر ویتسه از سوی مجله هلندی شود. هیرنوین در این بازی شکست 4 بر 2 را پذیرا شد و رضا قوچان‌نژاد سازنده گل اول تیمش بود.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار که زننده تنها گل بازی خانگی برابر تیم ته‌جدولی رودا بود نیز نمره فنی خوب شش را در مجله فوتبال اینترنشنال هلند به خود اختصاص داد. آلکمار در این بازی با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد.

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند فاینورد با 73 امتیاز صدرنشین است. تیم آژاکس آمستردام 72 امتیازی تعقیب‌کننده اصلی فاینورد محسوب می‌شود و پی‌اس‌وی آیندهوون هم با 68 امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم‌های آلکمار و هیرنوین به ترتیب با امتیازهای 43 و 40 رده‌های ششم و هشتم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر: 746577

وب گردی

وب گردی