تدبیر مدیران پرسپولیس، خطر کسر امتیاز را دور می کند

تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی موفق به پرداخت مطالبات مانوئل ژوزه نشده و در خطر کسر 6 امتیازی در فصل بعد قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با همه مشکلاتی که در لیگ شانزدهم داشت موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این درحالی است که هنوز 4هفته به پایان فصل باقی مانده است اما سرخ ها با اختلاف امتیازی که نسبت به تیم دوم و سوم دارند قهرمانی خود را مسجل کرده اند.

اصلی ترین مشکل سرخ پوشان 6 امتیازی است که طبق قوانین قرار است در لیگ هفدهم از آن ها کسر شود. اگر پرسپولیسی ها موفق شوند مبلغی قابل توجه را به ژوره پرداخت کنند، این خطر دیگر آنها را تهدید نمی کند. اولین تدبیر مدیران پرسپولیس برای مبلغ مورد نظر استفاده از بازی های آسیایی است! پرسپولیس در این فصل حداقل دو و حداکثر سه بازی خانگی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. مجموعه مدیریتی باشگاه پرسپولیس روی این مسابقات حساب ویژه‌ای باز کرده و قصد دارد از طریق بلیت‌فروشی بخش قابل توجهی از طلب مانوئل ژوزه را پر کند.

پرسپولیسی‌ها برای اولین بار توانستند صفر تا صد بلیت‌فروشی بازی با الریان را در اختیار بگیرند. آنها متعاقب این اتفاق، قیمت بلیت‌های ورزشگاه آزادی را هم افزایش دادند و قرار است روز دوشنبه بلیت‌ها با سه نرخ 15، 25 و 35 هزار تومانی به فروش برسد. اگر متوسط قیمت بلیت را 20 هزار تومان در نظر بگیریم با فرض پر شدن ورزشگاه، عایدی باشگاه پرسپولیس چیزی حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان خواهد بود. به این ترتیب حداقل دو بازی خانگی پرسپولیس حدود سه میلیارد درآمد نصیب این تیم می‌کند که در بحران پرونده ژوزه مالی دستاورد مالی قابل اعتنایی است.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:پورعرب

602

کد خبر: 746588

وب گردی

وب گردی