تقدیر و تشکر ۲۱۳ نماینده مجلس از تولیدات رسانه ملی در ایام نوروز

۲۱۳ نفر از نمایندگان مجلس از تولیدات و برنامه های رسانه ملی در ایام نوروز امسال تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 فروردین) مجلس شورای اسلامی بیانیه 213 نفر از نمایندگان مجلس را درخصوص تقدیر و تشکر از برنامه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های استانی در ایام نوروز قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در نوروز امسال که آغاز آن با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن بود، شاهد پخش آثار متنوع، جذاب و ارزشمندی از شبکه‌های مختلف صداوسیما بودیم. تهیه و تولید این آثار به‌ویژه در حوزه سریال‌ها و تولیدات نمایشی، آموزشی و سرگرم‌کننده نشان می‌دهد که رسانه ملی مهندسی پیام را با تولید برنامه‌های مختلف در قالب‌های گوناگون برنامه‌سازی به‌خوبی مدیریت کرده است.

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و مراکز استانها، در زمینه تولیدات مرتبط با گردشگری، معرفی اماکن دیدنی ایران و راهنمایی مسافران نوروزی و رانندگان برای کاهش تصادفات و خسارات جاده‌ای نیز عملکرد مطلوب و موثری داشتند که رضایت و استقبال چشمگیر مخاطبان، گواهی بر این موضوع است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این تلاش ارزشمند را که نشان از پویایی و هوشیاری مدیران و کارکنان حوزه های مختلف رسانه ملی در استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و شناخت مناسب ذائقه و نیاز‌های روز جامعه دارد، ارج می‌نهیم و از عملکرد آن سازمان در نوروز 1396 قدردانی می‌کنیم.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 746617

وب گردی

وب گردی