دستگیری سارقان مسلح طلافروشی‌های اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارق مسلحی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت از طلافروشی‌ها می‌کردند خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: با تلاش کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان و به دنبال برخورد با باندها و شبکه های سرقت های مسلحانه دو متهمی که در خرداد و اسفند ماه سال ۹۵ اقدام به سرقت مسلحانه از دو مغازه طلافروشی در منطقه برخوار و مارچین اصفهان کرده بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این سارقان با پوشش زنانه اقدام به سرقت می کرد گفت: متهمان در مجموع ۹ کیلو طلا را به سرقت برده بودند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: متهمان در مجموع با فروش طلاهای سرقتی ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد کسب و از فروش اموال مسروقه ، املاک، خودرو و ... خریداری کرده بودند.

وی به انجام اعمال خشونت آمیز توسط این سارقان هنگام سرقت از مغازه های طلافروشی اشاره کرد و گفت: این افراد در زمان سرقت وقتی با مقاومت از سوی صاحبان طلافروشی مواجه می شدند اقدام به ضرب و شتم آنان می کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از سارقان سه دستگاه خودرو، سه قبضه سلاح جنگی همراه با تعدادی فشنگ، لباس های زنانه و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه احتمال سرقت های دیگر در پرونده متهمان وجود دارد بیان داشت: در این زمینه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد دیگری از جرایم آنان ادامه دارد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: با توانایی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در اواخر سال ۹۵ و آغاز سال ۹۶ توانسته ایم ۹۰ درصد سرقت های صورت گرفته در سال گذشته را کشف و متهمان آنان را دستگیر و تحویل قانون دهیم.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 746636

وب گردی

وب گردی