تحویل سالن‌های نمایشگاه به ستاد اجرایی، اول اردیبهشت اعلام شد

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن اعلام تحویل سالن‌ها به ستاد اجرایی نمایشگاه در اول اردیبهشت از پیش بینی تمهیدات لازم در امور زیرساختی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری با اشاره به کار آماده‌سازی سالن‌های ناشران گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی تمامی سالن‌ها در تاریخ اول اردیبهشت ماه تحویل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد.

وی افزود: پس از تحویل سالن‌ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظرف مدت 5 روز تمامی نواقص احتمالی بر طرف خواهد شد. سال گذشته مشکلاتی در سالن‌های دائم و موقت وجود داشت که در این دوره از نمایشگاه با همکاری معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه ضمن ایجاد 31 هزار متر مربع سالن موقت، تمامی تمهیدات لازم برای امور تاسیساتی، دیتا، مخابرات و زیرساختی پیش بینی شده است.

صفری گفت: مقرر شده است افزایش خدمات رفاهی و رفع نواقص سال گذشته انجام شود تا شاهد حضور پر شور مردم در نمایشگاه کتاب تهران باشیم.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تصمیمات اتخاذ شده در حوزه حمل و نقل شهری عنوان کرد: طرح‌هایی برای تسهیل تردد و سهولت مراجعه‌ به نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و افزایش خدمات حمل‌ و نقل عمومی در نظر گرفته شده است. در حوزه مترو نیز بررسی کاهش فاصله زمانی بین حرکت قطارها، افزایش تعداد قطارها و افزایش ساعت کار مترو در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه اتوبوسرانی نیز، اتوبوسرانی در بیش از 10 میدان اصلی استقرار از تمامی مبادی مسافرگیری می‌کند. تاکسیرانی نیز با ظرفیت حداکثری برای آمد و شد بازدیدکنندگان آماده است.

بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 746686

وب گردی

وب گردی