اجرای نمونه‌ای از طرح خیابان تاریخی قیام طی 20 روز آینده

شهردار یزد با بیان این که رفاه حال همشهریان مهمترین هدف اجرای طرح خیابان قیام است،‌ گفت: طی 20 روز آینده 100 متر مربع از طرح خیابان قیام به عنوان نمونه از کل طرح اجرا و در معرض دید مردم و کارشناسان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، «محمدرضا عظیمی زاده» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثریت اعضای شورای شهر برگزار شد، با بیان این که شهر یزد در این برهه از زمان باید به کارگاه عمرانی تبدیل شود، اظهار کرد: اجرای عملیات بهسازی و ساخت و ساز در نقاط مختلف شهری مردم را نسبت به آینده ای روشن امیدوارتر می کند.

وی در مورد طرح عمرانی خیابان قیام با اشاره به این که این طرح بعد از تصویب نهایی در شورای شهر اجرایی شده است، گفت: عدم جلوگیری از اعمال سلایق فردی نقش مهمی در تکمیل سریع و مطلوب این طرح ایفا می کند.

شهردار یزد با بیان این که طرح پیاده روسازی خیابان قیام در سال 90-89 اجرا شده است، افزود: طی 20 روز آینده 100 متر مربع از طول و عرض این طرح در خیابان قیام اجرایی شده و به عنوان نمونه از خروجی کل طرح در معرض دید و نظر مردم و همچنین کارشناسان قرار می گیرد.

این مقام مسئول حساسیت در مورد طرح این خیابان قیام را بی‌مورد عنوان کرد و ادامه داد: رفاه حال مردم به ویژه کسبه این خیابان از جمله مهمترین اهداف در نظر گرفته در این طرح است.

عظیمی زاده در پایان با بیان این که شهرداری یزد در حال حاضر مشغول اجرای طرح‌های عمرانی متعدد در نقاط مختلف سطح شهر است،‌ گفت: ایجاد حساسیت اشتباه و عجولانه مانع اجرای طرح‌های شهرداری و تحویل به موقع برنامه‌های تدوین شده در راستای توسعه شهری می‌شود.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 746689

وب گردی

وب گردی