حجت الاسلام شیرازی: شهیدان آوینی و صیاد شیرازی پرورش‌یافته اسلام هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت:‌ شهیدان آوینی و صیاد شیرازی شاگردان مکتب رجب و شعبان و پرورش‌یافته اسلام هستند، به نحوی که این عزیزان همواره دعا می‌کردند تا به شهادت برسند و در نهایت هم به آرزوی خود رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در مراسم گرامی‌داشت شهیدان صیاد شیرازی و آوینی که در مسجد جامع غدیر تهران برگزار شد، با اشاره به نقش دعا در زندگی مجاهدین راه خدا، اظهار داشت: چنانچه تمام زندگی مجاهدین راه خدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس را مرور کنیم متوجه می‌شویم بیشتر شهدای ما کسانی بودند که در زندگی خود همواره در حال دعا و نیایش به درگاه احدیت بودند چون دعا و مناجات است که فرد را به خدا متصل می‌کند و قدرت آنها را هم افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه زندگی ما باید برای خدا و در راه خدا باشد، افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس اگر به پیروزی رسیدند به خاطر این بود که در راه خدا عمل می‌کردند؛ شهدای ما در دفاع مقدس در وصیت نامه‌های خود بیان می‌کردند که اگر در جنگ نتیجه این شود که از روستا و شهر به جبهه بیایند و در آنجا نماز شب خوان شوند و در این راه به شهادت هم برسند، این گونه کشته شدن می‌ارزد.
حجت الاسلام و المسلمین شیرازی افزود: شهیدان آوینی و صیاد شیرازی شاگردان مکتب رجب و شعبان و پرورش یافته اسلام هستند به نحوی که این عزیزان همواره دعا می‌کردند تا به شهادت برسند و در نهایت هم به آرزوی خود رسیدند.
وی در ادامه به موضوع حمله آمریکا به سوریه نیز اشاره کرد و گفت: امروز اگر آمریکا سوریه را با موشک مورد حمله قرار می‌دهد به این دلیل است که شش سال است در سوریه نتوانستند راه به جایی ببرند به همین خاطر برای جبران شکست و ضعف در سوریه اقدام به موشک باران پایگاه هوایی سوریه می‌کند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: اینکه برخی‌ها عنوان می‌کنند آمریکا بمب اتم و قدرت نظامی دارد، در حالی چنین صحبت‌هایی می کنند که آمریکا طی جنگ تحمیلی در خلیج فارس که به کمک صدام آمده بود نه صدام و نه آمریکا نتوانستند غلطی بکنند.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 746704

وب گردی

وب گردی