مراسم معنوی اعتکاف با حضور 500 معتکف در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود

چهارمین دوره اعتکاف دانشگاهیان با حضور 500 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان در در مسجد امام علی(ع) واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانش فرد معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت روز پدر گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته و همزمان با شروع ایام البیض مراسم معنوی اعتکاف دانشگاهیان با حضور 500 معتکف از دانشجویان، اساتید و کارکنان در مسجد امام علی(ع) واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.
وی مراسم معنوی اعتکاف را فرصتی مغتنم برای پرداختن به خویش ، دور شدن از روزمرگی ها و دغدغه های دنیوی و به خدا نزدیکتر شدن دانست و گفت: امید است ، امسال نیز با تلاش همکاران معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات بتوان با ارائه خدمات مطلوب به معتکفین عزیز گامی در جهت اشائه فرهنگ اسلامی در دانشگاه و بویژه در بین جوانان برداشت.
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات ضمن اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از اسفند ماه سال گذشته برای هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم، از برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) در مراسم افتتاحیه اعتکاف خبر داد .
دکتر دانش فرد از جمله برنامه های مراسم اعتکاف را ، نشست ها و حلقه های معرفتی و فرهنگی، نشست های آزاد اندیشی با موضوعات اسلامی، برگزاری جلسات قرآن خوانی ، سخنرانی و ادعیه خوانی و دیگر برنامه های معنوی عنوان کرد.
لازم به ذکر است ، مراسم معنوی اعتکاف همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت علی(ع) از روز دوشنبه 21/01/96 بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز و تا روز پنج شنبه مورخ 24/01/96 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات ادامه خواهد یافت.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 746731

وب گردی

وب گردی