عرضه رایگان کتاب شعری در رابطه با شهدای پلاسکو در نمایشگاه کتاب

انتشارات فصل پنجم ناشر تخصصی شعر امسال قصد دارد  10 جلد کتاب چاپ اول برای عموم علاقمندان به مطالعه برای سی امین نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهدکند.

به گزارش ایسکانیوز، این کتاب ها شامل دفتر شعر و گزیده ای از اشعار در قالب غزل و یا شعر سپید هستند. کتاب های "یاردبستانی من"، "اندوه سیاوشان" و "غزل آلا"، "گزیده ای از اشعار حسین منزوی" و "هفته اگر هشت روز بود" از جمله این کتابهاست.

"یار دبستانی من" در قالب ترانه سروده منصور تهرانی است و به کوشش یاشار هاشم زاده در 344 صفحه با قیمت 22 هزار تومان به فروش می رسد. این کتاب شامل ترانه های منصور تهرانی به همراه گفتگو و یادداشت هایی از آندرانیک آساتوریان، اسفندیار منفردزاده، لقمان ادهمی، میلاد کیانی، سعید دبیری، محبوبه بیات، ناصر فرهودی و... است.

"اندوه سیاوشان" در رابطه با شهدای پلاسکو است و به صورت مجموعه ای از اشعار توسط انتشارات فصل پنجم به صورت رایگان به مخاطبان در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود. این مجموعه شعر از 160 شاعر نام آشنای کشور همچون محمد جواد آسمان، محمدرضا ترکی، رضا اسماعیلی و.. را شامل می شود. این کتاب در تیراژ هزار نسخه و در 246 صفحه به چاپ رسیده است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.

مجموعه شعر "غزل آلا " اثر علی فردوسی شامل مجوعه ای ازغزل های این شاعر جوان و نام آشنا است و چهارمین دفتر شعر این شاعر معاصر است و در 64 صفحه و با تیراژ هزار نسخه به فروش می رسد.

"هفته اگر هشت روز بود" مجموعه شعر از هشتمین دفتر مجید سعدآبادی است و برای اولین بار توسط انتشارات فصل پنجم در 64 صفحه به انتشار می رسد. این مجموعه شعر آئینی در رثای امام رضا (ع) در قالب شعر سپید سروده شده است.

گزیده اشعار حسین منزوی " از سرشت و سرنوشت" در 200 صفحه به کوشش بهروز منزوی برادر شاعر گردآوری شده و در تیراژ هزار نسخه به چاپ رسیده است.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 746789

وب گردی

وب گردی