پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و فرا رسیدن روزهای اعتکاف پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سیدعبداله حجتی، رئیس واحد بناب، به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، یگانه مردی است که در اتفاقی بی سابقه در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود رسید. عدالت، بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند. آیـات روشـن خـدا در شـأن عـلى عـلیه السلام و مـعـجـزه هـایـى کـه از او دیـده شـده دلیـل بـر صـدق امـامـت او و وجـوب پـیروى از آن حضرت است.

ایام ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) آغاز ایام البیض و موسم اعتکاف است و اعتکاف فرصتی گرانبها برای سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل و خلوت با معبود، طلب استغفار، و هنگامه تحول است.

فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام، و روز بزرگداشت مقام پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار میهن اسلامی و خدمت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و شادباش عرض نموده امیدوارم با الگو قرار دادن سیره زندگانی امیر مومنان حضرت علی(ع) در همه مراحل زندگی بالاخص در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746813

وب گردی

وب گردی