بیش از 30 متخصص صنعت ساخت افزایشی با هم رقابت خواهند کرد

با شروع ثبت نام نخستین «نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی» تا کنون بیش از 30 متخصص حوزه ساخت و مواد پیشرفته، متقاضی حضور در بخش مسابقه این رویداد شده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیرو انتشار فراخوان نخستین «نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی» تاکنون بیش از 30 متقاضی برای دریافت غرفه و 30 متخصص این حوزه برای شرکت در بخش مسابقه این رویداد متقاضی شده اند.

این رویداد به عنوان نخستین گردهمایی بزرگ علمی و صنعتی در سه بخش اصلی؛ مسابقه انتخاب بهترین چاپگر سه بعدی ایرانی، نمایشگاه دستاوردهای صنعت چاپ سه بعدی و تکنولوژی های ساخت افزودنی و سخنرانی های علمی ترویجی برگزار می شود که علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و نمایشگاه از اسفند ماه سال گذشته به سایت http://www.3dshow.ir مراجعه کرده اند.

نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی و مسابقه انتخاب بهترین چاپگرهای سه بعدی ایرانی توسط ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان از 11 تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 746823

وب گردی

وب گردی