رئیس جمهوری وارد ساری شد

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری دقایقی پیش برای افتتاح و شروع عملیات اجرایی بیش از 43 پروژه عمرانی و زیرساختی وارد فرودگاه دشت ناز ساری مرکز مازندران شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن روحانی که به همراه سه معاون رئیس جمهوری و 11 وزیر کابینه یازدهم به مازندران سفر کرد، در بدو ورود به فرودگاه ساری مورد استقبال رسمی استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در این استان قرار گرفت.

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان مازندران 43 طرح عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان، صنعتی و معدنی و ورزشی با اعتباری حدود 33 هزار و 870 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

شرکت در نشست افتتاحیه ویدئو کنفرانسی پروژه های عمرانی و نشست مردمی با نخبگان و فرهیختگان استان مازندران از برنامه های سفر یکروزه رئیس جمهوری به این استان شمالی کشور است.

دکتر حسن روحانی پیش از این در مهرماه سال 94 در قالب سفر کاروان دولت تدبیر و امید به مازندران سفرکرد که در آن سفر 46 مصوبه با اعتباری حدود 10 هزار میلیارد ریال برای این استان تصویب کرد.

تاکنون 90 درصد از مصوبات نخستین دور سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان مازندران از لحاظ اعتباری و پیشرفت فیزیکی اجرایی شده است.

خبرنگار:درخشان/تایید:بشیری

کد خبر: 746925

وب گردی

وب گردی