بیل: رئال مادرید هستیم و می توانیم بار دیگر قهرمان اروپا شویم

گرت بیل، مرد ولزی همچنان برای قهرمانی تیمش در اروپا عطش دارد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از دیدارهای این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه حریف قدرتمندش یعنی بایرن مونیخ آلمان به میدان برود و به همین منظور صبح امروز به همراه 22 بازیکن راهی این شهر شد.

به همین مناسبت گرت بیل ستاره ولزی مادریدی ها که به همراه تیمش 2 بار به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، در گفتگویی با مــــــــــارکا در مورد این تورنمنت که موردعلاقه اش هم هست می گوید: بلندکردن جام قهرمانی اروپا آرزوی هر بازیکنی جوانیست که فوتبالش را در اروپا شروع می کند و برای من این رویا به حقیقت پیوست. برای من بردن لیگ قهرمانان همه چیز است و ما بزرگترین باشگاه جهان هستیم و من فکر می کنم می توانیم بار دیگر آن را بالای سر ببریم. کاملا به خودمان ایمان داریم و بار دیگر آن را می خواهیم.

شماره 11 کهکشانی ها ادامه می دهد: ما همین الان هم قهرمان سال پیش هستیم و اتفاق خیلی سختی بود، درست همانند امسال. وقتی هر روز صبح از خواب بیدار می شوید و می فهمید که در رئال مادرید هستید یک حس فوق العاده به شما دست می دهد. مادرید بهترین باشگاه جهان است و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد.

و اما بهترین گل بیل در رئال مادرید: مطمئناً برای من بهترین و مهم ترین لحظه در دوران فوتبالی ام، گلی بود که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون به ثمر رساندم. برای من آن لحظه رویاییست.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 747057

وب گردی

وب گردی