پیام محسن رضایی به نامزدهای جبهه انقلاب

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، پیامی خطاب به نامزدهای جبهه انقلاب منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار پیامی خطاب به نامزدهای جبهه انقلاب، از آن‌ها خواست در گفتار، رفتار و رقابت‌های انتخاباتی به ارزش‌های انقلاب پایبند مانده و به جای رقابت با یکدیگر، به افزایش انسجام و کارآمدی جمعی برای خدمت به مردم بیندیشند.

متن این پیام بدین شرح است:

نامزدهای محترم جبهه انقلاب اسلامی


با سلام و تحیت در آستانه ورود شما عزیزان به ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان برادری از خیل عظیم انقلابیون ایران اسلامی و سرباز ملت ورهبر معظم انقلاب لازم می‌دانم نکاتی چند را معروض دارم:


١ - در انتخابات پیش رو باید ثابت کرد که امروز، روز بازگشت به ارزشهای انقلاب اسلامی و خدمت بدون منت به مردم است؛ بنابراین تلاش کنید در گفتار، رفتار ورقابت به این ارزش‌ها پایبند بمانید و آن‌ها را بیش از پیش تقویت کنید. همچنین سیاست‌های کلی انتخابات را به دقت رعایت کنید.


٢ -کشور بدون کارآمدی جمعی وانقلابی، از دایره تنگ مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان و رقبا بیرون نخواهد آمد، بنابراین نه تن‌ها به رقابت با یکدیگر نپردازید، بلکه نشان دهید هرکدام از شما که رای بیاورد، همه نیروهای انقلاب را برای خدمت به مردم فرا خواهد خواند وخرمشهرهایی دیگر را از محاصره فقر و ناکارآمدی آزاد خواهد کرد.


٣ -تا انجا که می‌توانید از هنگام ثبت نام تا مراحل بعدی انتخابات، با مشورت و هم افزایی یکدیگر به نفع نامزد مقبول تر، از ادامه رقابت منصرف شوید وبا تعدادی کمتر و نیرویی منسجم‌تر به مرحله نهایی گام بگذارید.


٤ -رجای واثق دارم که به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، در این دوره از انتخابات، وحدت وبرادری نیروهای انقلاب در اوج نمایش داده خواهد شد و ثابت خواهد گردید که هرچه موج تخریب‌ها علیه ما بیشتر باشد، مصمم‌تر به پیش خواهیم رفت؛ در عین حال که هیچ چشمداشتی به قدرت فردی نداشته و قدرت جمعی و ملی را نیز برای خدمت تؤام با اخلاص به مردم و گسترش و تعمیق عزت، استقلال، عدالت و پیشرفت ایران اسلامی می‌خواهیم.


این جانب صادقانه وبی منت در چار چوب قوانین کشور درخدمت شما خواهم بود.

306

کد خبر: 747062

وب گردی

وب گردی