تسلا تفاوت های بین مدل 3 و مدل S را اعلام کرد

 تسلا که از انقلاب دنیای حمل و نقل خرسد نیست یک ایده قابل توجه دیگر را معرفی کرده که همچون داستان های علمی تخیلی دارای بخش های سیاه و سفید است.

به گزارش ایسکانیوز، تسلا در این ایده خود چیزی به نام خط تولید مدل ها را معرفی کرده است.

تسلا زمانی را به نوشتن تفاوت های بین مدل 3 و مدل S در وبلاگ خود اختصاص داده است.

این توضیحات ضروری بوده است چرا که مردم بر این باور بودند که مدل 3 نسل بعدی تسلا خواهد بود و به جدیدترین و عجیب ترین تکنولوژی های این خودروساز مجهز می شود.

مدیرعامل تسلا، الون موسک به منظور توضیح این وضعیت از تویتر استفاده کرده است تا انتظارات در مورد مدل 3 را مدیریت کند.

خلاصه پست تیم تسلا در تویتر آن است که مدل 3 جایگزین مدل S بزرگ تر نخواهد بود. و حتی به گفته این خودروساز بهتر از مدل S نیز نخواهد بود. این امر با توجه به قیمت این مدل ها نیز طبیعی به نظر می رسد چرا که مدل 3 قیمتی در حدود 35 هزار دلار و مدل Sقیمت بیش از 60 هزار دلار دارد. مدل 33 طراحی شده تا مدل پایه ای برای رقابت با بی ام و سری 3 باشد اما مدل S بخش های بالاتر بازار را پاسخ داده و رقیب سری 55 می شود. در واقع این دو خودرو در یک زمان به فروش می رسند.

هم چنین تسلا سعی کرده تا توضیح دهد که کدام مدل برای مشتری ها بهتر است. تیم تسلا این طور توضیح داده است که اگر پول زیادی دارید که خرج کنید و در عین حال خواهان تمام ویژگی های لوکس در آینده هستید، مدل S مناسب شما است. اما اگر پول زیادی ندارید و خواهان تجربه چیزی از آینده هستید مدل 3 برایتان مناسب است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 747092

وب گردی

وب گردی