جدال حساس دو تیم بسکتبال  پتروشیمی بندر امام با دانشگاه آزاد اسلامی

هفته هفتم مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال فردا پنجشنبه با برگزاری سه بازی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، در این هفته مسابقات در شهرهای آبادان، ماهشهر و تهران برگزار می‌شود و در حساس ترین بازی پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ میزبان دانشگاه آزاد خواهد بود.

هر دو تیم هفته ششم را با برد پشت سر گذاشته‌اند و در رده های اول و دوم رده بندی گروه دوم قرار دارند. پتروشیمی در بازی رفت را به حریف خود واگذار کرده است و حالا در خانه هم کار سختی برای شکست دانشگاه آزادی دارد که دو بازیکن خوب خارجی را به خدمت گرفته است.

شیمیدر در تهران و سالن آزادی میزبان شهرداری گرگان است. گرگانی‌ها در سال جاری نخستین بازی خود را انجام خواهند داد. آنها سال 95 را با برد مقابل یک تیم تهرانی به پایان رساندند و حالا باید دید در سال جدید مقابل دیگر تیم تهرانی چه نتیجه‌ای را کسب خواهند کرد.

شاگردان مصطفی هاشمی که با یک یار خارجی ادامه می دهند، در هفته ششم مغلوب دانشگاه آزاد شدند و این فرصت را دارند که برد خانگی را جشن بگیرند.

نفت آبادان میزبان تیم بحران زده شهرداری اراک است، تیمی که با مشکلات مالی فراوان و بدون یار خارجی لیگ را ادامه می‌دهد. نفتی‌های صدرنشین هفته ششم را با شکست نیروی زمینی پشت سر گذاشتند و شهرداری اراک هم در خانه مغلوب شهرداری اراک شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 747179

وب گردی

وب گردی