قاتل فراری حادثه نودژ دستگیر شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان منوجان از توابع کرمان در کمتر از 16 روز خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازمیزان جمال الدین محمد شیخ بهایی، از دستگیری قاتل فراری (ع.م) در این شهرستان درمدت کمتر از 16 روز خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

او در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ 7فروردین سال جاری در ساعت 01:15 بامداد حسب گزارش شهروندان منطقه نودژ شهرستان منوجان مبنی بر صدای تیراندازی در شهرک شهید بهشتی، اکیپی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام قضایی تصریح کرد: ماموران پس از مراجعه به درب منزل مقتول و با مشاهده آثار خون در حیاط خانه، بدن نیمه جان مقتول را که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان 12 فروردین کهنوج منتقل که متاسفانه به علت شدت جراحات فوت می‌کند.

او ادامه داد: پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی متهم در محل مخفیگاهش در شهرستان کهنوج دستگیر شد.

شیخ بهایی عنوان کرد:متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اقرار کرده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

دریافت کننده :سولماز ظریفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 747263

وب گردی

وب گردی