زریبافان: دولت 11+1 را تشکیل می دهم/مستقل آمده ام

مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت گذشته می گوید: من به عنوان دولت خدمت گزار مردم، کارآمدی، تلاش و خدمت سعی می کنم دولت 11+1 را تشکیل دهم.

به گزارش ایسکانیوز مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت گذشته پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران افزود: من مستقل آمده ام؛ در کشور ما سلایق مختلف وجود دارد. از محاسن دولت های گذشته استفاده می کنم و اگر اشکالاتی هم وجود داشته باشد، کنار گذاشته و قضاوت اصلی را به مردم واگذار می کنم.

زریبافان همچنین گفت: من سایه هیچ کس نیستم و همه سیاسیون برای من قابل احترام هستند.

وی در خصوص این که آیا حضورش به صورت مستقل در مخالفت با نظرات جمنا نیست؟ اظهار داشت: وحدت خوب است اما این که عده ای سیاسی بنشینند و با هم به نظری برسند و برای مردم تعیین تکلیف کنند، دموکراسی نیست.

زریبافان گفت: مردم باید اجازه داشته باشند از بین سلایق مختلف، فردی که بیشتر مورد نظرشان هست را انتخاب کنند.

وی در خصوص پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در دولت پیشین هم گفت: من برای این که مشکلی برای بنیاد شهید ایجاد نشود از خودم دفاع نکردم و در پی برگزاری جلسات مختلف پرونده قضیه مختومه شد.

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در دوران مدیریت من در بنیاد شهید، هیچ یک از مدیران منصوب بنده تخلف و سوء استفاده نکردند؛ اگر اتفاقی افتاده بود تحقیق و تفحص می کردند.

زریبافان همچنین گفت: معتقد و مصمم هستم اگر توسط مردم توفیق خدمت داشته باشم از تمام محاسن دولت های گذشته استفاده کنم و این که دولتی خوب یا بد کار کرده به نظر مردم بستگی دارد.

ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز 22 فروردین امسال آغاز شده است و به مدت پنج روز ادامه دارد. این انتخابات در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:بشیری

کد خبر: 747265

وب گردی

وب گردی