مبارزه با قاچاق می‌تواند تولید را حمایت کند

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در سال‌های اخیر از تولیدات داخلی حمایت‌های لازم صورت گرفته، اظهار داشت: با توجه به اینکه سالجاری به نام سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولیدو اشتغال" نامگذاری شده، در این راستا اقدامات و برنامه‌های خود را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در شکوفایی اقتصاد کشور تاثیرگذار باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمود بیگلر با بیان اینکه در سال‌های اخیر از تولیدات داخلی حمایت‌های لازم صورت گرفته، اظهار داشت: با توجه به اینکه سالجاری به نام سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولیدو اشتغال" نامگذاری شده است، در این راستا اقدامات و برنامه‌های خود را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در شکوفایی اقتصاد کشور تاثیرگذار باشیم.

وی افزود: حمایت و زمینه‌های تقویت تولید، مبارزه با قاچاق و قیمت‌گذاری از موضوعاتی هستند که در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه‌های اشتغال را نیز با برنامه‌ریزی درست تحقق بخشیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، بیگلر گفت: در تولید باید کیفیت را سولوحه قرار دهیم تا بتوانیم در صادرات نیز موفق باشیم.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: مبارزه با قاچاق می‌تواند تولید را حمایت کند و در این زمینه باید دستگاه‌های نظارتی و سایر دستگاه‌ها همکاری‌های موثر را داشته باشند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 747287

وب گردی

وب گردی