مسئولین باید با برنامه ریزی دقیق در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال توان خود را بکار گیرند

تمامی مدیران و مسئولین بایستی با انگیزه و برنامه ریزی دقیق درتحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است توان خود را به کار گیرند.

این مطلب را دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور بیان کرد و افزود همه باید در تحقق موضوعی که در سال نامگذاری شده است گام بردارند و این در حالی است که همه می دانیم مساله اقتصاد ، تولید و اشتغال از جمله مسائل کلیدی و اساسی کشور است و برای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید تلاش شود تا گشایشی در کشور ایجاد گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور به روند نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود با نگاهی به نامگذاری سال ها توسط معظم له به ویژه دو سال اخیر می توان به اهمیت موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتی پی برد وبراین اساس باید تمامی مسئولین به همراه مردم دست در دست هم دهند تا امسال شاهد شکوفایی اقتصاد بخصوص در حوزه اشتغال و تولید باشیم که نتیجه آن را در زندگی مردم بخصوص جوانان مشاهده کرد.

دکتر سعیدی یکی از مشکلات اساسی کشور را مشکل جوانان فارغ التحصیل دانست و خاطر نشان کرد ایجاد فرصت های شغلی که متاسفانه در سال های اخیر متناسب با برنامه و جمعیت کشور نبوده می تواند باعث پیشرفت کشور و رفع این مشکل شود.

وی هماهنگ سازی رشته های دانشگاهی با بازار کار و رفع خلا های قانونی اشتغال را یکی از راه های رفع این مشکل دانست و افزود فعال شدن بخش خصوصی و تقویت تعاونی ها و در واقع تحقق کامل سیاست های اصل 44 ضرورتی است که باید به آن توجه ویژه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور ، دانشگاه آزاد اسلامی را مصداق عینی اصل 44 دانست و از کلیه دانشگاهیان خواست تا در تحقق شعار امسال تمام تلاش خود را معطوف کنند.

در ادامه با اشاره به 28 فروردین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور گفت این دانشگاه که بیش از 30 سال از عمر با برکت آن میگذرد و خدمات زیادی به قشر فرهیخته و دانش دوست کشور کرده است و هم اکنون به عنوان دانشگاهی با درجه جامع جزو دانشگاه های بسیار معتبر با کیفیت بالا در شرق کشور می باشد و در تمامی مقاطع دکترای تخصصی ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی و کاردانی دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل مشغول به فراگیری علم در این دانشگاه شده اند.

سعیدی خاطر نشان کرد در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور همواره در مباحث علمی ، فرهنگی ، پژوهشی یکی از دانشگاه ها های پیشرو می باشد و این دانشگاه تمام تلاش خود را در تحقق شعار امسال که اقتصاد مقاومتی در چندین سال متوالی مورد توجه مقام معظم رهبری است انجام خواهد داد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 747375

وب گردی

وب گردی