دانشگاه آزاد اسلامی در  زمینه کاهش  آسیب ها وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت:آسیب ­های اجتماعی به متغیرهای مختلفی بستگی دارد و دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کاهش این آسیب ها همواره سعی کرده وظایف ذاتی خود را به نحو احسن انجام دهد.

دکتر محمدرضا ولی لو در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به تاثیر همایش هایی که واحد مراغه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگسازی در سطح جامعه برگزار می شود گفت:برگزاری همایش ­های ملی و منطقه­ ای در شهرها و واحد های مختلف، تبادل و تضارب افکار و فرهنگ صحیح زیستن را بین نخبگان، دانشجویان و طیف بزرگی از جامعه تسهیل کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا موجبات رشد و بالندگی فرهنگی در جامعه فراهم می­ شو پس هزینه کردن در این گونه امورات ضمن کاهش آسیب های اجتماعی و تربیت نسل­ های آگاه یک سرمایه­گذاری ارزشمند قلمداد می­ شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با اشاره به استقبال از این همایش ها گفت: استقبال از این نوع همایش­ ها همواره پرشور بوده است؛ البته باید توجه داشت آسیب ­های اجتماعی به متغیرهای مختلفی بستگی دارد و دانشگاه در این زمینه همواره سعی کرده وظایف ذاتی خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت در حوزه دانشجویی- فرهنگی برنامه­ های هدفمند و موثری در این زمینه در جریان بوده و خواهد بود. به عنوان مثال در 15 اسفند ماه امسال کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در قلمرو فضای سایبر با همکاری سازمان پدافند غیرعامل و پلیس فتای استان آذربایجان شرقی و برخی نهادهای تاثیرگذار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شد.

وی تاکید کرد: هدف کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در قلمرو فضای سایبر تبیین نیازهای ملی و ارایه راهکارهای علمی توسط پژوهشگران برای هم­ افزایی ملی در حوزه پدافند غیرعامل بود. باید توجه داشت که نقش دانشگاه ها و مرکز علمی در این زمینه­ ها تولید علم و ارایه راهکارهای مناسب و عملی است و شایسته آن است که مراکز مربوطه نسبت به بهره ­برداری از این تولیدات اقدام ویژه صورت دهند.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 747379

وب گردی

وب گردی