برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) در مرکز اسلامی انگلیس

جشن خجسته میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(ع) شامگاه سه شنبه با حضور صدها تن از عاشقان مولا و رهبر شیعیان جهان در مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم جشن فرخنده میلاد نخستین اختر فروزان و ولایت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد، ارادتمندان خاندان اهل بیت و طهارت (ع) از ملیت های مختلف، عشق و ارادت قلبی خود را به آن حضرت به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در این برنامه پربار و معنوی، ضمن بهره مندی از سخنانی در ذکر مقام و مناقب حضرت علی (ع) به جشن و شادمانی پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد سعید بهمن پور در سخنانی در این مراسم باشکوه به توصیف مقام امامت و شخصیت و جایگاه استثنایی امام علی (ع) پرداخت.
حجت الاسلام بهمن پور در ادامه از امام علی ( ع) به عنوان یک الگو نام برد و گفت: امام کسی است که الگو در علم و عمل و نهایت علم در دین را داشته باشد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به بحث توسل پرداخت و گفت: عشق به اهل بیت علیه السلام یکی از بالاترین وسیله ها برای استجابت دعاهای ما بشمار می آید.
این مراسم با مولودی خوانی مداح اهل بیت عصمت وطهارت (ع)، حاج مولایی در مدح و ستایش نخستین امام شیعیان جهان حضرت علی بن ابی طالب (ع) که شادی افزای جشن و سرور پیروان آن امام عزیز بود ، ادامه یافت.
در آخرین بخش از برنامه جشن میلاد حضرت علی (ع)؛ مومنان شرکت کننده در مراسم، نماز جماعت مغرب و عشاء را در مرکز اسلامی انگلیس اقامه کردند.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 747387

وب گردی

وب گردی