فاضل لاریجانی: تولید و اشتغال شاه کلید رونق و شکوفایی اقتصادی/ راه اندازی دفتر واحد آیت الله آملی در شهرک صنعتی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در اولین جلسه شورای این واحد در سال 96 گفت : تولید و اشتغال شاه کلید رونق و شکوفایی اقتصادی است .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فاضل لاریجانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در اولین جلسه شورای این واحد دانشگاهی در سال جدید با اشاره به تدوین تقویم جلالی در حدود 900 سال و اندی قبل توسط عمر خیام و عبدالرحمن خازنی و سپس رسمیت یافتن سال شمسی در سال 1304 در ایران، موجب شد تا ابتدای بهار آغاز سال شمسی نیز باشد.

بهار نماد رویش و بالندگی

وی با بیان اینکه بهار نماد رویش و بالندگی است تصریح کرد : این برای هرانسانی برای آغاز سال الهام بخش است تا سال جدید را با تحول طبیعت آغاز کند .

تولید و اشتغال شاه کلید رونق و شکوفایی اقتصادی

لاریجانی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت : شعار امسال یکی از ارزشمند ترین شعار ها ست و شاه کلید رونق اقتصادی و شکوفایی اقتصادی ، تولید و اشتغال است .

ایجاد ستاد کار آفرینی در دانشگاه

رییس واحد آیت الله آملی با بیان اینکه سیاست دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه جناب دکتر ولایتی ریاست محترم هیئت امناء و جناب دکتر میرزاده ریاست محترم دانشگاه بر پایه این شعار استوار شده است تصریح کرد: برای اجرایی شدن این شعار در سطوح دانشگاه ها پیشنهاد می کنیم ستادی متشکل از استادان هدایتگر و کارکنان و دانشجویان خلاق برای ایجاد هسته های مختلف کار آفرینی در دانشگاه تشکیل شود .

راه اندازی دفتر واحد آیت الله آملی در شهرک صنعتی

وی با بیان اینکه ایجاد هسته های کار آفرینی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت جز محور های اصلی خواهد بود گفت : در سال گذشته دفتر مرکز رشد واحد آیت الله آملی در شهرک صنعتی آمل راه اندازی شد و شروع به فعالیت کرد.
امید است با حضور دانشگاه در شهرک صنعتی شاهد استحکام بخشیدن پیوند دانشگاه و صنعت باشیم .

برگزاری آموزش کوتاه مدت برای نهاد و دستگاه ها

این مسوول با بیان اینکه آماده همکاری با واحد های صنعتی واجرای طرح های پژوهشی شان هستیم تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی آمادگی دارد دوره های مختلف کوتاه مدت را برای ارتقا سطح مهارتی و آموزشی نهاد ها برگزار نماید .

کسب رتبه ممتاز در بین واحد های بین الملل

لاریجانی با اشاره به فعالیت های گسترده بخش بین الملل واحد آیت الله آملی اعلام کرد : در سال گذشته واحد آیت الله آملی در بین واحد های بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی دارای فعالیت بروز و چشمگیری بوده است.

نظارت کمیته صرفه جویی

وی با اشاره به لزوم صرفه جویی در هزینه های جاری تصریح کرد : کمیته ای تحت عنوان کمیته صرفه جویی همواره بر فعالیت های دانشگاه نظارت داشته و سعی بر حداقل رساندن هزینه هاست تا آنجا که به روند فعالیت ها آسیبی نرساند.
تقدیر از موسسان واحد آیت الله آملی

این مسوول با اشاره به 22 فرودین سال روز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی بیان کرد : از تلاش بنیانگذاران ، موسسان و مردم شریف آمل و دانشگاه آزاد در راه اندازی این واحد دانشگاهی تقدیر می نماییم .
لاریجانی در ابتدای این نشست اعیاد ماه رجب و سالروز میلاد حضرت علی (ع) را تبریک گفت .

در این نشست معاونان آموزش و تحصیلات تکمیلی ، پژوهش و فناروی ، اداری و مالی ، عمرانی ، فرهنگی و دانشجویی ، بین الملل گزارشی از دستاوردهای یکساله حوزه معاونت خود و برنامه های سال 96 ارایه دادند .

حجت الاسلام علی اصغری مدیر فرهنگی واحد آیت الله آملی در سخنانی به مناسبت سالروز تاسیس واحد آیت الله آملی از تلاش های ارزنده دکتر فاضل لاریجانی در اتقا سطح کیفی واحد آیت الله آملی تقدیر و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به نام مرجع فقید عالم تشیع نامگذاری شده است که امروز تلاش های شبانه روزی خلف صالح شان جناب دکتر فاضل لاریجانی و دعای خیر آیت الله آملی برای بقا و پیشرفت این دانشگاه اثر بخش بوده است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 747408

وب گردی

وب گردی