بیانیه پایانى دومین کنگره سراسرى حزب اتحاد ملت

بیانیه پایانى دومین کنگره سراسرى حزب اتحاد ملت ایران اسلامى بر اساس قطعنامه مصوب کنگره منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه در ادامه می آید:

«رأی قاطع و حداکثری ملت به رئیس‌جمهوری تضمین کننده ایجاد تکیه‌گاه مطمئن در تحولات سیاسی کلان محتمل داخلی و نمایش اقتدار ملی در برابر تغییر آرایش قدرت‌های جهانی در منطقه و جهان خواهد بود.
کسب رأی و اعتماد ملی و آفرینش آن حماسه، مستلزم ارائه گزارش شفاف و صریح و بی‌پرده از موقعیت کنونی کشور از جهات مختلف و مبتنی بر واقعیت‌های موجود به ملت است.
جناح مخالف و طیف‌های چندپاره آنان عزم خود را برای انحراف افکار عمومی و تخریب دستاورد‌های دولت و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و کوچک نمایی کامیابی های بزرگ دولت جزم کرده‌اند و شبکه گسترده رسانه‌ای خود را مجهز به انواع و اقسام اخبار و تحلیل‌ها و شایعات کذب کرده‌اند تا به زعم خود نگذارند کارنامه مثبت و کامیابی‌های دولت در آواربرداری از ویرانه اقتصادی به میراث‌گذاشته شده به کام ملت خوش بنشیند.
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با مثبت ارزیابی کردن حرکت کلی و خدمات و پایبندی به تعهدات در دولت یازدهم و گشایش‌های ناشی از عملکرد‌ها در بخش های مختلف که نتیجه آن بازگردان قطار توسعه کشور به سر ریل در جهت طی مسیر رشد و توسعه شایسته کشور بر اساس سند برنامه چشم‌انداز بیست‌ساله، ضمن دعوت مجدد از جناب آقای دکتر حسن روحانی، برای حضور دوباره در عرصه، به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، حمایت خود را از رویکرد‌ها و برنامه‌ها و تدابیر اصلاح‌طلبانه و اعتدالگرایانه ایشان اعلام می‌دارد و از عموم ملت شریف و بزرگوار ایران می‌خواهد که با حضور و رأی قاطع به ایشان همچنان که در سال 92 جوانه‌های امید و اعتماد ملی را از پس آن زمستان هشت ساله با انتخاب شایسته خود شکوفا کردند، برای به بارآمدن و به ثمر نشستن آن شکوفه‌ها حماسه‌ای ملی را رقم بزنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، دومین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در تاریخ 5 اسفند 1395 برگزار شد و با تحلیل شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور با اکثریت آرا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که شورای مرکزی حزب بیانیه ای را به صورت تفصیلی با محور‌های معین شده صادر کرد که متن کامل آن در پایگاه اطلاع رسانی حزب منتشر شده است.
**تاکید حزب اتحاد ملت بر حضور کاندیدای همه جناح ها در انتخابات و شفافیت سیاسی
همچنین روابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اعلام کرد: جلسه دفتر سیاسی این حزب دوشنبه شب گذشته با موضوع تحلیل انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها برگزار شد.
براساس این گزارش در این جلسه اعضا با مثبت ارزیابی کردن شرایط کلی کشور در آستانه انتخابات، بر لزوم حفظ آرامش و تامین حقوق همه کاندیداها و حامیان آنها تاکید کردند.
همچنین اعضا با حمایت مجدد از کاندیداتوری آقای دکتر حسن روحانی در انتخابات پیش رو، حضور دیگر کاندیداها از جریان های فکری متفاوت را موجب گرم تر شدن صحنه انتخابات و به سود منافع ملی ارزیابی کرده و مطرح نمودند که این حضور موجب توسعه سیاسی در کشور و تضارب بیش از پیش نظرات در خدمت به منافع ملی خواهد شد.
درباره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز ضمن تبادل آخرین اطلاعات و اخبار، حمایت قاطع حزب از تلاش های شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مورد تاکید مجدد قرار گرفت و تعیین شاخص برای کاندیداها در بستن لیست نهایی و رعایت دقیق آن را گامی به جلو در راستای شفافیت سیاسی و ارتقاء اعتماد عمومی عنوان کردند.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 در کشور برگزار می شود.»

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 747459

وب گردی

وب گردی