برنامه رقابت‌های جام باشگاه‌های تکواندو آسیا اعلام شد

جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا از امروز با مبارزات هوگوپوشان ۵ وزن آغاز می‌شود که از ایران تکواندوکاران سه تیم شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) از امروز به مدت 2 روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ کیلوگرم به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی که عصر دیروز با حضور "میلان کوی" (نماینده فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تکواندو سنگاپور) انجام شد، تیم‌ها به دو گروه تقسیم شدند که در گروه نخست شهرداری ورامین، پلیس عراق، عمان و پاکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در گروه دوم نیز تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری، مقاومت، الکتریک عراق و آریانا افغانستان به مصاف یکدیگر می‌روند و از این دو گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند. در مرحله پایانی تیم اول و دوم این دو گروه رو در یکدیگر قرار می‌گیرند تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها امروز در دو نوبت صبح و عصر، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی صبح تا ظهر روز جمعه (25 فروردین‌ماه) و مسابقات فینال عصر همین روز برگزار خواهد شد.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

کد خبر: 747571

وب گردی

وب گردی