لاوروف:  برای تداوم مذاکرات با تیلرسون به تفاهم رسیده ایم

لاوروف مذاکراتش را با رکس تیلرسون همتای آمریکایی، مفصل خواند و گفت نتایج این مذاکرات، مشخص خواهد شد. البته ممکن است به زودی مشخص نشود اما ما برای تداوم مذاکرات به تفاهم رسیده ایم.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در خبری فوری اعلام کرد سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با همتای بنگلادشی خود در مسکو گفت غربی ها ورود کارشناسان به فرودگاه نظامی شعیرات را که هدف حمله آمریکا قرار گرفت رد می کنند. شورای اجرایی سازمان منع گسترش سلاح شیمیایی امروز در لاهه تشکیل جلسه می دهد و ما پیشنهادات خود را درباره خان شیخون به آنان ابلاغ کرده ایم.
وی مذاکراتش را با رکس تیلرسون همتای آمریکایی، مفصل خواند و گفت نتایج این مذاکرات، مشخص خواهد شد. البته ممکن است به زودی مشخص نشود اما ما برای تداوم مذاکرات به تفاهم رسیده ایم.

وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با همتای بنگلادشی خود در مسکو اعلام کرد، فرانسه، انگلیس و آمریکا پیش نویس قطعنامه ای را ارائه کرده بودند که سرشار از اتهام بود.

لاوروف اعلام کرد امیدواریم طرح ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برای تشکیل جبهه گسترده بین المللی جهت مبارزه با تروریسم، هواداران زیادی را به خود جلب کند.

تایید کننده: سرلک

کد خبر: 747598

وب گردی

وب گردی