آتش سوزی گسترده در چاپخانه 5 هزار متری/ انفجار دستگاه خاموش کننده بر اثر شدت حرارت

آتش سوزی چاپخانه در بزرگراه شهید لشکری با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش ایسکانیوز، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران یک چاپخانه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 44، 45 و 109 به همراه گروه هزمت (مقابله با حوادث مواد شیمیایی) با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:44 روز گذشته به بزرگراه شهید لشکری (مسیر شرق به غرب)، بعد از سه راه سنگی اعزام شدند.

به گفته شهرام کریمی نصر رئیس ایستگاه 44 آتش نشانی، در یک کارگاه 5 هزار مترمربعی با کاربری چاپ کاغذ و انجام امور کاور بطری های آب معدنی، یک سوله 800 مترمربعی مملو از قطعات پلاستیکی، قوطی های رنگ و گالن های حلال رنگ آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه این کارگاه را فراگرفت.

وی با اشاره به اینکه بر اثر شدت حرارت یک دستگاه خاموش کننده 6 کیلوگرمی پودر و گاز که در داخل سوله قرار داشت منفجر شد، افزود: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

این رئیس ایستگاه ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 747617

وب گردی

وب گردی